2013-06-05 11.47 Grekland del 1

Är inne i den absoluta största lyckobubblan just nu. Kom precis hem med en underbar resa i minnet, på fredag har jag skolavslutning och ska fira Elin som tar studenten. Sedan har jag sommarlov som jag sett fram emot så mycket. Strävat efter så länge. Jättesynd att peace and love ställdes in för den veckan var jag så oerhört taggad inför, men det kommer annat kul. Här kommer min första del av bilder från Grekland iallafall. Goskram
 
Här flög vi iväg till Samos.
 
Och när vi kom fram fanns det fina byggnader vart du än vände dig. Rena foto-paradiset.
 
Och så här såg jag ut.
 
Här bodde vi, i den övre delen med balkong. Det var så himla mysigt. 
 
Jag högg in i en bok på en gång. (Kan STARKT rekomendera boken Safe Haven, jag älskar att läsa engelska böcker och den boken är verkligen jättebra. Mycket bättre än filmen!!)
 
Och det var första delen, hinner inte lägga ut så mycket mer, men det kommer flera! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback