2013-06-10 12.00

Göteborg var helt underbart. Älskar dess gator alltså, känner mig mer hemma där än här. Mitt mål med livet är att ha bott i Göteborg under en tid, jag måste. Jag kan beskriva helgen med shopping, god mat och kusiner. 
 
I lördagskväll grillade vi lax. Supergott!!
 
Kusinen Ida. Så himla fin tjej. 
 
Sitter just nu och har precis rensat min garderob, plockat undan vinterkläder och tagit fram sommarkläder. Blir så glad när jag tänker på att det är sommar. Bråvalla i Norrköping, Småland, Göteborg, Sunne, Stockholm, sommarjobbet, allt allt allt jag ska göra känns så bra och jag vill bara sätta igång sommaren. Trots att jag inte har jättemycket att göra idag mår jag bra och jag ska nog njuta av att inte ha något att göra. Känner mig egentligen helt slut då det känns som att jag inte varit hemma på jättelänge och med tanke på att det här är min första sommarlovsdag tycker jag att jag förtjänar att slappa lite. Det tycker jag ni med gör! Goskram 

Kommentarer
Postat av: frida

då har vi samma mål i livet! älskar stan, den är perfekt. men det bästa är ändå dialekten. jag blir kär i alla göteborgskillar

2013-06-11 @ 16:30:50
URL: http://stummaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback