2013-05-18 11.32

Hade en helt underbar dag igår. Avslutade skoldagen med att paddla kanot med Ida, Lovis, Simon, Sara och Ellinor, vilket slutade i mycket skratt. Sedan gick jag på stan i värmen med Jesper och avslutade dagen i Ånnaboda med Lina ätandes vindruvor i kvällssolen. En otroligt behövlig dag.
 
Nu har jag precis ätit en god frukost, testade en ny gröt med havregryn, müsli, solfrön och hallon, det blev riktigt gott. Samtidigt skrev jag packlista till Grekland och försökte få ihop min sommar med tre jobbveckor. Längtar så mycket.
 
(Jag ber om ursäkt för att min blogg är så tråkig med bara instagram bilder men det finns inget jag kan göra riktigt. Ska dock försöka blogga med lite annat idag. Goskram)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback