2013-04-15 17.49

Såhär kommer det se ut ett tag framöver, inte så stor skillnad, men lite. Jag vara nära på att sluta blogga men jag vet att jag kommer sakna det för mycket så jag har besämt mig för att blogga i min egen takt. Jag bloggar när jag känner för det och kommer nog ha lite mer variation och inte bara skriva om mina extremt tråkiga dagar. Ni behöver absolut inte förvänta er variation nu men jag har en bild i mitt huvud hur jag vill att min blogg ska vara. Jag vill kunna skriva av mig, lägga ut inspirerande bilder och dela med mig av mina bilder också. Det är så jag tänker. Men ja, just nu är det nationella prov, planeringar, träningar som snurrar i mitt huvud men jag ska försöka, för jag vill verkligen blogga. Så häng i vänner. 
 
Jag tog bort mina förra inlägg, förutom årsresumen, och jag vet att några utav er inte kommer gilla det men jag vill fylla ut med nytt. Ville inte ha kvar det gamla. Goskram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback