213-04-24 19.01

Känner mig ganska stabil trots den gråa himlen och vårregnet som nästan alltid finns där även fast det inte faller. Jag applåderar till mig själv för att klarat av att gå i skolan så länge utan att stanna hemma. Så det tycker jag ni också kan applådera åt faktiskt för det är bra gjort för att vara jag. Förbereder mig ännu en gång psykiskt för ett nationellt prov, en tre timmars uppsats ska skrivas imorgon och jag är nervös som tusan. Men jag tänker på känslan jag kommer känna efteråt då jag faktiskt har alla svenska proven gjorda.
 
Jag planerar helgen med sällskap av favoriter och bestämt att jag ska till Stockholm nästa onsdag. Längtar tills jag står inne på Urban Outfitters, Beyond Retro eller Dr M-affären.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback