2013-06-17 19.06

Alltså, jag ska inte göra det här till en matblogg eller något, men jag MÅSTE visa er en maträtt som ni MÅSTE göra och äta. Detta är så gott, så fruktansvärt enkelt och så bra för kroppen. 
 
Du lägger, eller ja, du får ju egentligen lägga vad du vill, men jag lägger sparris, tomater, lax med salt och peppar och en klick smör i folie. Man kan också lägga med färsk potatis, gurka, citron eller ja, vad du vill. 
 
Sedan viker du ihop folien, och lägger den på grillen. Jag la också lök i en separat folie bredvid. 
 
Och sen bara, BAM(!!!), så har du den bästa maträtten. Så himla gott, så otroligt lätt och det tar typ en kvart. 
 
Och så lite kökshäng, såklart. Mina absoluta favoritpersoner + pappa. 
 
Goskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback