2013-05-09 22.38

Är både glad och ledsen idag. Glad för att jag hade en så himla fin dag igår. Gick på stan, handlade andra hand och åt lunch med Simon, Sara och Ida. Sedan åt jag jordgubbar med Lina på soldäcket vid slottet, och sen avslutade jag dagen med en fotbollsturnering på skolan med ett härligt gäng människor. Hade glädjesprul (okej, ett nytt ord?!) i hela kroppen när jag somnade igår.
 
MEN idag är jag mer ledsen för att jag legat i fosterställning med magknip hela dagen. Inte så jag ville spenderade min lediga dag, men jag har inte kunnat gjort mycket annat än legat i sängen. Det känns som att det växer en elefant i mig. Ber till Gud ikväll att det kommer gå över tills imorgon. Hoppas ni mår bra. Jag bjuder på en sommarbild från två somrar sedan (kort hår hehe). Goskram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback